Barcelona!

Matchen igår va väldigt bra, eller om man gämför med den förra så var den fantastisk! Det handlade om fotboll och inget annat! Bara för att jag håller på barca så kan det vara svårt att bestämma om det hela slutade rättvist men jag tycker nog ändå att det blev det. I alla matcher har Barca rullat boll medan real har jagat, dock är det ju målen som avgör allt, igår blev det 1-1 men som sagt, Barcelona var det bättre laget över lag i båda matcherna och förtjänar finalplatsen :) Nu väntar vi bara på den sista matchen mellan Manchester United och Schalke, jag kan tyvärr inte se matchen ikväll eftersom mitt internet cpar och där med också boxjäveln!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0