En dag på stan

Hej hopp!

Idag har varit en härlig dag, jag var ledig och passade på att spendera dagen på stan:) Först fikade jag med Victoria i vasa. Asgrymt att träffas igen efter så lång tid, vi satt där och pratade om våra liv, drömmar och jobb. Vi får försöka träffas snart igen tycker jag :) Efter några timmar kallade arbetet på Victoria och jag påbörjade min shoppingrunda. Jag är inte så bra på att shoppa även fast jag verkligen älskar det! Men till slut fick jag utnyttja lönen på lite nya kläder. Jag har säkert provat 500 saker idag men allting som är snyggt i butiken ser förjävligt ut på mig :( Förutom dessa godingar:


En blus från Rut m.fl.



Leopardlinne från H&M



Ett roligt slappislinne även det från H&M




Ett awesome halsband från Glitter

Jag köpte även en kavaj idag, något jag har letat sönder efter. Det är så svårt med passform på kavajer, de är alltid för tighta över ryggen/axlarna på mig men idag hittade jag en passade bra:) Ska ändå ta och prova den till lite kläder här hemma och se om den verkligen är godkänd.
Nu är jag trött efter en dag på stan så jag ska kräva massage av en viss familjemedlem och kolla på How i met your mother:)

Tack för en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0