Energilös

Jag är så jävla trött nu! Min kropp väger 1 ton och min hjärna är ur funktion...Får lite hopp när jag tänker på min lediga helg som väntar, hoppas inte folk bangar nu bara, så att jag står där helt själv på stan i mina snygga patrykläder. Det vill jag verkligen inte för jag har kännt mig så ensam det senaste när jag bara jobbar och jobbar hela tiden. Jag har inte hittat någon ny bundis på bk än heller och har sjukt lite kontakt med mina friends, usch!! Jag saknar tiden då man hade någon som man alltid var med varje dag, följde med varandra efter soklan, sov hos varandra på helgerna. Då hade man sån koll, visste precis allt om varandra, nu vet jag aldrig vad någon har för sig. Eller jo, ibland...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0