Inget speciellt

Tjenare för fan :D

Idag har jag jobbat 09-18, började alltså tidigare än någonsin idag. Helt ärligt så kände jag ingen skilland för jag är så morgontrött att det spelar ingen roll när jag går upp men man kommer ju ändå igång efter ett tag. I alla fall, idag slängde jag iväg ett sms till en gammal go vän som jag tyvärr inte lyckas träffa överdrivet ofta, Victoria is her name!! Vi ska försöka träffas någon gång snarast och det ser jag verkligen fram emot :)

Snart är det helg och då väntar förhoppningsvis lite festande! Tanken är nog att gå ut ock käka med Amanda och sedan fortsätta kvällen i stan, kanske möta upp några fler och bara har kuuul :) Hoppas på att få hänga lite med mina friends även på fredagkväll.

God kväll allesammans!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0