Internet har återvänt!

Varmt välkommen tillbaka du ärade internet! Jag har knappt kunnat andas utan dig, lämna mig aldrig igen...

Nu har jag äntligen något att göra när jag är hemma, sitta vid datorn :)

Idag har jag fått massa mejl från alla stipendier jag försöker söka men typ alla skriver till mig att de inte kan ebjuda några stipendier till mitt "ändamål" Va fan!? Jag har ändå trott att jag bara sökte sånna som passade mitt jävla ändamål :( Jag får helt enkelt ge mig ut en gång till och se om jag får bättre napp.

Imorgon ska jag jobba, på fredag ska jag jobba, på lördag ska jag jobba och på snöndag, då ska jag fan jobba!! Men hallå, min lön kommer bli fetto om man jämför med tidigare så förhoppningsvis kommere det kännas värt då.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0