OMG

Nu är det kaos! Mitt internet funkar inte, eller något med modemet är fel så vi ska få ett nytt på osdag! Funkar bara på brorsans dator så kan inte vara så aktiv för tillfället...Min kamera har äntligen hittat hem men har bilderna på min dator där jag alltså inte kan lägga upp dem på nätet så kommer bli 50 m bilder här på bloggish om ett tag!

I alla fall så jobbade jag min sista dag på donkan i lördags, det var lite sorligt faktiskt, kommer att sakna alla där! Hoppas såklart att vi kommer träffas ändå. Mina misslyckade muffins blev mycket uppskattade, det är ju trots allt smaken som räknas :p Så numera jobbar jag heltid på BK, hade min första riktiga dag där idag! Vet inte riktigt hur det känns än men jag återkommer när jag har känt och klämt lite mer på det hela :)

En annan nyhet är att jag kom in på skolan i hollywood!!!!!! Ska vara där den 23:e september kl två ;);):) Jag är så glaaaad! Känns lite sjukt att det verkligen händer på riktigt, det är svårt att fatta...

Ha en bra kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0