På en platt tallrik

Hejsan!

Idag är jag ledig:) Det behövs verkligen för igår när jag kom hem kände jag mig helt slut och när jag hade suttit i soffan ett tag kunde jag typ inte röra mig, jag var så tung i hela kroppen och benen känndes helt stumma :( Jag kanske börjar bli gammal! Det börjar kännas bättre på jobbet nu, har lärt mig väldigt mycket de senaste dagarna och börjar känna mig lite mera avslappnad, gött deee

Idag lagade jag asgo gröt till frukost också när jag skulle hälla upp det i en tallrik så hade jag självklart fått tag på en platt sådan, smart :s men det funkade bra ändå. Idag ska jag ägna min tid åt att boka tid på amerikanska ambasaden, söka stipendier och motionera mitt fett :D Jag ska också passa på att hänga lite vid datorn också nu när bror är i skolan, vi har fortfarande inte fått vårat nya internet!!! Det skulle kommit i onsdags..bläää

Nästa helg är månadens "lediga helg" och då vill jag verkligen hitta på något, typ gå ut och käka och sedan "hit the blub"!!! Någon som är på eller?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0