Små steg framåt

Kära vänner! Allt bra med er? Allt är bra med mig:)

Igår kväll satt jag och mamma framör datorn i en evighet för att boka tid på Amerikanska ambasaden i Stockholm, det är där jag ska fixa mitt visum för att få hänga i deras land medan jag pluggar. Boknimgen var nog det krångligaste jag varit med om ever! Man hade 20 minuter på så sig att fylla i värdens längsta blankett och när tiden var slut fick man typ "starta om" från där man blev avbruten, istället för att bara låta en göra färdigt allt på en gång :s Men nu är i alla fall det klart, steg två på tjecklistan avklarad! Nu ska jag se till att boka biljett av något slag så att jag kommer till och hem från Stockholm, och sedan ska jag söka CSC-stöd/lån och boka flygbiljett :) Spännande eller hur!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0