Underbara helg!

Eyh, Det är helg!

Jag vill nu meddela alla att jag har blivit av med min sushi-oskuld. Som så många har sagt till mig, det är inte så bra första gången, det är något man lär sig att tycka om. Jag tyckte nog att det var rätt äckligt första gången men det tog ett tag innan jag insåg det. Jag måste i alla fall äta det någon gång till i L.A på ett sånt där rullband! Det hör väl änna till deras kultur?



Efter jobbet idag var jag råstressad, kom från ett högt tempo ut till bilen, körde som en dåre, både fort och snurrigt, passade kalasbra i rusningstrafik må jag säga. Mest uppskattad var nog min körning i alla smockfulla rondeller :D Det är så svårt att varva ner efter jobbet ibland...  Ikväll ska jag förbi en vän som fyller 18 och träffa några fler av alla goa jag känner!

Ha en bra fredagkväll allesammans :)   
                                                                              


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0