3 av 9 sparrisar



Men tja eller!?

Jag har nu avklarat 3 av 9 midterms, vilket innebar att det aterstar ca 6 stycken, hur kul ar inte det?

Fragan ni nu staller ar: Hur fan gick de ra?

Mitt svar: Alla tre kandes ungefar lika "okej", typ det gick bra, jag kommer att fa godkannt men jag kommer absolut inte fa alla ratt.

Det jobbiga ar attman alltid kommer ihag det man vet att man misslyckades med ocksa glommer man bort alla dom fragor dar man visste exakt vad svaret var. Sa darfor ar det inte sa smart att lite pa magkanslan jag har nu. Jag far helt enkelt aterkomma nar proven ar rattade och betygsatta :)

Slutpratat om skolan!

Idag nar jag kom hem lagade jag helt klart den godaste maten jag har atit pa lange, farsk kycklingtortelini i fancy tomatsas, haricovert, sparris med massa salt och minitomater :D Sounds goood, doesn't it?







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0