Bättre än vad jag trodde

Men tja!

Idag skypade jag med far och mor för första gången på år och dar :) Gött att ha en fungerande dator igen! Har suttit klistrad vid den sedan den blev lagad, och jag använder bara facebook, hotmail och blogg.se så att jag inte drar på mig mera virus. Hoppas det funkar, annars dör jag.


Idag fick jag tillbaka tre av mina midterms, jag fick A- på två och A på ett. Det hade jag inte förväntat mig så det känns ju hur grymt som helst! Det firar vi cheesecake från den bästa delivery restaurangen som finns! ASGOOOOTTT!

På tal om mat, jag glömde att ta med mig något att äta till skolan idag och på sex timmar hinner man bli mer än hungrig, min mage kurrade hysteriskt och det är nog bland det mest pinsamma jag vet, att sitta i ett klassrum också blir det helt tyst!! AAAH som tur var så blev det aldrig helt tyst...Men imorgon ska jag ta med mig en hel picknick korg men mat. Hoppas min mage kan hålla käften då :)



Imorgon får jag tillbaka fyra midterms, hoppas jag gjorde lika bra ifrån mig där!



Kommentarer
Postat av: Faster Agneta

Vovven är ju helt ljuvlig. Förstår att man vill mysa med honom.



Kramar från mig.

2011-11-15 @ 08:17:47
Postat av: Anonym

2011-11-15 @ 08:18:31
Postat av: Amanda

Fan va bra du är! Grattis:) för A är väll högsta betyg..?

2011-11-15 @ 20:49:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0