Det borjar klarna

Hej readers!

Nu kanner jag att saker och ting borjar falla pa plats! Vi har fatt en ny roomie, varldens sotaste vovve YumYum som ar helt underbar :) Alla mid-terms ar avklarade, failade nog tyvarr pa Law- provet...Men det ar bara 10% av betyget sa jag dor inte, men i alla fall, det suger! Imorgon kommer en snubbe och ska fixa min dator, han ska aven ta med sig en amerikansk sladd till datorn sa jag slipper min adapter som bara funkar i ETT uttag i hela lagenheten :S Helt sinnes! Jag har massa mat i min kyl och frys och jag har klippt mig :) Jag klippte mig sjalv (toppade mig sjalv) och det blev asbra samt att jag har fatt min asbraiga praktikplats dar jag aven kommer att fa blogga!

For nagra dagar sedan kannde jag att jag hade alldeles for mycket som pagick sa jag skrev en lista med allt jag behovde fa gjort. Det jag har kvar nu ar att farga utvaxten, skaffa en telefon med amerikansk abonemang (kontankort har ar svindyrt) Valja vilken av de tva lackra killarna i min klass jag ska satsa pa, aka upp till Hollywood skylten (aven om jag kan se den fran utsikten fran mitt tak) samt borja gymma.

Nu ar skolveckan over, vi har en laxa till nasta vecka som jag redan ar klar med.

That means I'm ready to:




Kommentarer
Postat av: ur brotha from anotha motha

way to goooo sistaaahh!!!!

2011-11-11 @ 21:57:24
URL: http://minnievictoria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0