A rainy day in Hollywood

Hej på er!

Idag har det regnat hela natten och hela dagen lång. Men det gör inget...

Ska berätta lite om Igår, jag klädde upp mig som bara den, högklackat pch läppstift :) Hade en liten konsertgrej med praktiken och sen hade våran läckra lägenhets manager födelsedags fest med öppen bar, provade jello shots för första gången i mitt liv, lite annorlunda må jag säga, och farliga som fan...Efter ett tag traskade jag bort till en klasskompis och hängde lite där med ett gäng miffon. jag kom hem klockan 4 på morgonen. Enligt Kurt så var jag helt död när han kom hen ännu senare. Han sa att han kastade sig på mig utan att jag märkte inågonting...hehe tur de!

När jag vaknade imorse (halv två) så hade jag värdens skoskav! Jag får nog gå med flippflopps i en vecka, kul i regnet om inte annat :)


Min asgoa cheesecake och Connors vidriga steak sandwich


2 för 1 på starbucks denna veckan!!! Peppermint mocha och Caramel Brulee frappucino, mmmmm!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0