Internship!

Hey!

Idag ska jag traska bort till Hollywood Music In Media Awarsd och kolla va fan som pagar!

Jag ska ha praktik under min utbildning och vi har en mentor som hjalper oss att skaffa det men hon ar lite knepig. Det star i kurspappret att om man inte har skaffat praktikplats vecka 4 sa far man inte godkant, nu ar det vecka 5 och det ar bara tre av 30 i min klass som har praktikplats, hur bra ar det liksom? Och det ar Var mentor som ska skicka vara CV:n till foretagen vi har valt och se till att dom kontaktar oss for intervjuv

Idag ska jag i alla fall pa ett mote men jag vet inte om det ar en intervjuv eller om det ar ett event. Det ar svart att forklara men jag har lamnat in mitt "CV" till Hollywood Music In Media Awards och dom skickade ett mail till mig for typ tva veckor sedan om att jag skulle komma dit idag, sen fick jag ett mail av min praktikmentor som sa att dom hade missupfattat att jag skulle ha en langre praktik och inte bara for ett event :S Sedan skickade hon tva nummer till mig som jag skulle ringa, varje gang jag ringer sa sitter personen i fraga i ett mote och sager: Jag ringer upp dig snart" vilket han inte har gjort de senaste tre gangerna jag har ringt! Jag har Mailat, sms:at och ringt men far inte tag pa dom, skojjar ni med mig eller? Sa idag ska jag fan i mig ga dit till det dar motet dom mailade mig om aven om det inte har med praktik att gora och se vad som hander.

Hanger ni med?



Kommentarer
Postat av: Mamsen

Lets go gumman!

2011-11-04 @ 11:24:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0