Jag gör debut på Youtube

Idag fick vi sluta en timma tidigare och när jag kom hem fastnade jag i soffan i typ 4 timmar :) Sen kom underabara Monney hit, han ska nana här i natt för imorgon åker han och Connor hem till Sacramento :(
Jag vill helst att dom ska stanna här hos hoss. Men men, dom kommer tillbaka på söndag.

Imorgon kommer Carl och Gustav hit! Två killar jag träffade i kön till amerikanska ambasaden. Dom ska utforska L.A/ Hollywood och jag är så snäll att jag låter dom nana på våran stora feta soffa

Nicole är en brud från typ New York, 18 år och föredetta hockey spelare. Hon går i min klass och har ca 300 klipp på Youtube där hon spelar gitarr till massa olika låtar och idag tvingadehon mig att sjunga med henne , kul att göra något nytt! Men det känns skit läskigt att se och höra sig själv på film....

Sjävlklart delar jag med mig av detta till er :)



Ha en bra dag :)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Waaah! Josse jag fick precis världens ståpäls och det vägrar lägga sig igen! Shit vad bra det lät (jag tycket ju alltid att du sjunger bra och är fruktansvärt avundsjuk på din röst) Så sjukt bra och lite galet att höra dig snacka engelska efter låtens slut ;D

2011-11-24 @ 10:37:23
Postat av: Anna

hallååå, oooohshit va bra du är josefine! vill höra mermermermermermermer :)

2011-11-24 @ 20:35:45
Postat av: Faster Agneta

Mycket bra, jätte kul att få höra dig. Vill också höra mer. Kramar i massor.

2011-11-25 @ 07:02:31
Postat av: amanda

Bra bea! du är ju as duktig, du får göra veckans låt och lägga upp!

2011-11-25 @ 14:06:53
Postat av: Mamsen

Jättebra hälsa hockeytje

jen det med

2011-11-26 @ 14:21:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0