Jag kan inte sova

God afton!

I fredags gick jag och la mig 2, I lördags gick jag la mig 5, I söndags somnade jag 8 på morgonen och igrår somnade jag 3. Min hjärna är helt fuckad...

Jag har inte asmycket tid över till bloggen men jag vill gärna vara aktiv och skriva om intressanta saker så om ni där hemma har några frågor eller vill att jag skriver om något spelciellt så får ni gärna slänga in en kommentar så ska jag se till att skriva om det. Just nu är jag inne i en sån där cirklel där jag går upp, äter frukost, går till skolan, kommer hem, plugga och går och lägger mig. Jag har alltså lite dålig inspiration just nu och kommer inte på så mycket kul att skriva om.

En sak jag tänkte på var att jag borde berätta lite mer om mina roommates, dom är mina tre närmsta vänner här i hollywood, vi har blivit en liten famlj och det kommer bli sjukt svårt att lämna dom nästa sommar.

Det känns så konstigt för mig att ni inte känner dom! Så här kommer en liten truddilut om varje roomie.


Kurt Spencer:



Kurt var min första kompis här i Hollywood, han är också den jag delar rum med.
Han 26 år men ser ut som 12 beter sig som 18, kommer från Wisconnson och läser Audio Engineering på samma skola mig.
När han blir stor vill bli DJ!
Innan Kurt kom hit till Hollywood för att plugga så jobbade han som soldat.
Han kör bil och motorcykel.
Han älskar att dansa, gå på rave och lyssna på House musik.
Kurt är en vädigt liten person, hans kläder är nästan för små för mig.
Han är nästan aldrig hemma och han säger aldrig vart han ska när han går utan för dörren, kommer hem mellan 4 och 7 på morgonen, väcker mig och tvingar mig att lyssna på hela hans historia om vad som händer under hans kväll/natt.
Kurt är en väldigt speciell person och det går inte riktigt att beskriva honom i ord men vi kommer väldigt bra överänns och än så länge känner jag inte för att byta ut honom.


Sean Bentz:



Det här är killen med hund! alltså padre till Yumyum :)
Han kommer från Phiadelphia där det enligt honom bara bor dumma människor
Han bor i sitt egna rum där han har valt att ockupera ytan med en california king bed.
Sean läser MI:s gitarrprogram och han vet inte vad han vill med när när han blir stor
Just nu är han 21 men han tror att han 35.
Han är galen i dyra prylar och skämmer bort oss med hand 50 tums HD tv, xbox, brödrost och annat gott.
Han har 4 gitarrer hängandes på väggen inne i hans rum som han plockar ner och klinkar lite på ibland.
Han förgyller vårat hem med doft ljus och en fet huns som hårar ner allt vi äger :)
Sean har många tatueringar och piercingar, gillar MMA och sanclar alltid om att göra folk medvetslösa?
Han röker gräs hela dagarna och dricker massa enegridinkar!
Utan Sean hade vi inte haft internet eller tv kanaler.... :)


Connor Baddley:



Connor är 21, kommer från Sacramento och älskar PUNK!
Han går sångprogrammet och när han blir stor vill han rocka fett i ett punkband
Han bor på loftet och hans väggar är täckta med plancher av favoritfilmer och band.
Han är den skönaste människan jag någonsin träffat, hans personlighet är helt skadad på ett fint sätt
Han är galen i brudar, wiskey och weed
Connor diggar sport så som Hockey, Basket, baseboll och amerikansk fotboll.
Varje kväll kollar jag och Connor på film, det tar alltid minst 30 min för oss att välja och 10 minuter in i filmen så har han däckat. Connor somnar på soffan varje kväll, ibland vaknar han upp mitt i natten har kryper upp till sin säng, men många gåner finner man honom på soffan även på morgonen.
Inte så konstigt med tanke på att han växte upp med denna underbara soffa vi numera har i vår lägenhet.



Jag antar att detta inlägg innehåller en del stavfel men det skiter jag i.......:)

Glöm inte att ställa en fråga eller två!













Kommentarer
Postat av: Mamsen

Jättekul info om dina Romies, trodde det var Connors hund.

Du berättar väll att din mamma inte är helt galen utan för det mesta är lugn. Ska bli kul o träffa dem.



2011-11-23 @ 11:50:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0