Nikki Sixx

Varje vecka kommer det en eller tva kanda musiker till skolan, jag har inte hunnit medverkar pa nagot mote eller konsert annu men idag kommer Nikki Sixx och det vill jag ju inte missa! Jag ar inte varldens storsta fan men jag har last en bok om honom och hans band som var grymt intressant om inte annat :) The Dirt: Confessions of the World's Most Notorious Rock Band heter den och handlar om bandet Motley Crue. Han har ocksa varit tillsammans med Kat Von D (Tatueraren i LA Ink) Ska bli spannade att se honom live i var lilla konserthall :)



Asfin Snubbe...

Kommentarer
Postat av: Amanda

Sjukt kul ju! Måste skypa snart, länge sen.. Du lägger upp dåligt med foton tycker jag:p

2011-11-04 @ 22:22:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0