Sant eller Falskt

Hej hej hej hej!

Idag har jag svettats igenom ytterligare fyra midterms! Kanns ungefar som igar, godkant men gissade mig fram pa en del fragor. Det skona med USA nar det galler prov ar att dom staller fragorna ocksa ska man ringa in sant eller falskt eller sa finns det olika alternativ, typ:

Ar din pappa en man? (var god ringa in ett av de nadanstaende alternativen)

Sant                Falskt


Vilket ketchupmarke ar best i varlden?

A. Hemkops egna varor
B. Heinz
C. Felix

Helt underbart, men om jag ska vara arlig sa ar det inte alltid till sa stor hjalp. Om du absolut inte har en aning sa ar det bara att korsa fingrana och ringa in vad fan som helst :S

Imorgon vantar det jag fruktar allra mest! LAW....dom dom dom dom! Hehe dar far vi aven anvanda vara anteckningar och skolbocker :P Finns kanske en chans i helvetet att jag klarar mig i alla fall.

Nu ska jag kasta mig i soffan och borra ner mitt ansikte i Seans vovve!



En bild pa mina killar :) Kopte deras nya DVD deluxe box grej har om dagen i varldens storsta record store! Amoeba baby :P


Ha en go dag da!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0