Skål för nya vänner!

Hejsan :)

Idag är det fars dag! Kram på dig pappsen :)


Den här helgen tog jag steget ut till mina klasskompisar på riktigt. Jag har börjat snacka rätt mycket med några tjejer i klassen och hängt med dom utanför skoltid ett par gånger man annars är våran klass väldigt tyst. Det roligaste är nog att killarna håller sig för sig själva, typ som man gjorde i förskolan, dom står liksom och hänger utanför skolbyggnaden och sitter tillsammans i klassrummen :P Och tjejerna jag har snackat med tycker att det är konstigt men dom vågar inte heller gå fram och prata med dom. Dom säger också att en av killarna tycker om mig för att han har pratat med mig två gånger , han till och med satt bakom mig en gång, OMG!!! Haha jag tycker att det här helt fantastiskt. I alla fall så har jag vågat mig fram till killarna den här veckan, dom är skittrevliga och verkar inte alls rädda för tjejbaciller. Två av killarna är ju asballa och killen "som inte kan andas utan mig" ser rätt bra ut men är smal som en råttsvans...Eftersom jag är så himla modig och cool så lyckades jag se till att jag och mina tjejpolare från klassen fick komma på killarnas fest, vi hade kanonkul och två av dom hade ännu roligare. Från att vara en blyg, tyst klass så har vi på bara en helg kommit till ett nytt stadie. Jag hoppas på att få se lite pinsamma blickar mellan en del personer på måndag :D Fan va begåvad jag är!!!!! HAHA hö okej..


Mia och Nicole från klassen


Här i USA har man sina ryggsäckar i kylskåpet, speciellt om den är fylld med öl.


Joe


Chris


Pamela...

Idag är jag så trött man kan bli...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0