ThanksGiving

Hello bloggos!

Igår var det den stora Thanksgiving-dagen, vilket innebär att alla skriver statusar på facebook om hur tacksamma dom är för sin familj, sin boyfriend, sina ny skor eller att dom fick födas till denna jord. Sedan äter man en stor och lång familjemiddag där på bordet står en kalkon, potatismos, brunsås, tranbärssås (linongsylt the american way), ärtor, bröd och pumpapaj. Jag fick tyvärr inget av detta smaka men istället festade jag och två kompisar till det med ett lite restaurangbesök.

Connor har återvänt till sin hemstad över helgen, Kurt är som vanligt ute på en massa heliga uppdrag så just nu är det bara jag, Sean och Yumyum hemma. Connor är väldigt saknad... Men igår kom två killar från Santa Barbara hit, Carl och Gustav som ursprungligen är från Orust och Tjörn. Träffade på dessa underbara individer i kön till Ameriskanska Ambasaden vilket jag säkert redan nämnt. Båda läser något slags Film-program och det märks :) Dom visade mig massor av små filmer dom gjort under livets gång och en del av dem ju sjukt roliga!

Idag är det Black Friday, jag vet inte riktigt vad det innebär förutom att alla affärder har rea, vissa shoppingcenter öppnade kl 12 inatt och folk köar i timmar för att yra runt och köpa billiga saker. Jag försökte mig på lite shopping myself men vi har bara dyra märkesaffärer här i närheten och H&M...Och en kepsaffär :) så jag och Carl köpte varsin goding, det var köp 1 på den andra för halva priset, asbra!



Carl i blått och Gustav i vitt


Dancing in the neon lights


ZzzZzZZzzzzzz


Puppy face- Valpansikte?


Ny HATT!


Vykort från underbara faster Agneta kom på posten idag :)


Sjukt glad för Adventsljusstaken jag fick av moster Claudia här om dagen :)



Kommentarer
Postat av: Claudia

Glad att du tyckte om den kramis...

2011-11-29 @ 01:08:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0