Uppe pa taket

Hejsan!

Igar gick jag som sagt bort till Hollywood Music In Media Awards och kollade laget, dom hade en sa kallad Walk Trough infor galan dom ska ha den 17 november, som JAG ska vara med och jobba pa :P

Det var asgrymt! Vi gick igenom hur vi ska gora med roda mattan, papparazzis, upptradanden, green room for alla artister och vart all media och interjvuver ska goras. Eventet ska hollas pa en stor lyxig nattklubb by name The Highlands mitt pa Hollywood Blvd och det kommer bli skit haftigt att fa vara med!!!

Jag traffade en kvinna som hette Alexis, hennes Ex-man var fran Sverige och hon blev helt galen nar jag sa att jag var svensk, hon ar tydligen helt sold pa varat lilla kalla land :) Hon gor numera sin egna lingonsylt varje ar istellet for "cranberry" sylt som man ater har i USA.

Igar upptakte jag nagonting helt fantastiskt. Nar jag kom hit sa var jag astagga for jag vet att man alltid kan hanga uppe pa taket i USA, men sa sa nagon av mina roommates att man inte kunde det pa var byggnad :( Igar hangde jag med min svenska polare har i byggnaden och da fick jag reda pa att dom festar uppe pa taket varje helg och att han hade hittat varan lagenhet och kollat in genom varat fonster, hehe as ballt! Sa igar gick jag upp pa taket och vi har nog den basta utsikyen man kan tanka sig, man sera hela L.A, skylten och allting :) Jag onskar att alla ni kunde komma hit och se det for det blir inte det samma pa bild...


Kommentarer
Postat av: Claudia

Grattis va roligt......

2011-11-10 @ 18:11:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0