Vecka 5

Happy Halloween!

Idag ar det halloween pa riktigt har i Americos, fast det ar det vel i Svedala ocksa...

Det ar vecka 5 nu i min utbildning vilket innebar att det ar dags for MIDTERMS nasta vecka :S det betyder att havla quartern har gatt och det ar dags for lararna att testa oss och se om vi har forstott allting de gott igenom hittills. Vissa kurser blir nog inte sa svara men det ar vel typ tva eller tre som kommer bli mer krangliga. Hoppas att det gar vagen for mig!

Det jobbiga ar ju att vi har prov for alla 9 kurser samma vecka plus att vi har inlamningar och laxor vid sidan av ocksa. Jag vet inte riktigt vad dom tanker med men det ar val bara att bita ihop och kora pa :D

Jag gick till skolans It-avdelning idag och fragade om dom visste nagot bra stelle att lamna in en infekterad dator pa, killen dar hade en kompis som kunde hjalpa mig sa han skulle ge honom mitt nummer och be honom ringa upp mig, jag aterkommer med detta nar jag har snackat med fanskapet :)

Igar shoppade jag lite pa H&M, jag kunde ju inte ta med mig sa mycket klader sa det senasta veckorna har det blivit lite tjatigt att rulla pa tre outfits, men tyvarr ar jag inte rikast i varlden sa jag kan inte shoppa loss sa mycket som jag egentligen vill :(


Kommentarer
Postat av: Faster Agneta

Ser ut som om man måste vara "väldigt" vig för att shoppa loss i amerikat! Håller tummarna för att din dator blir frisk ifrån sitt virus. Kram Agneta

2011-11-01 @ 09:24:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0