BBQ blvd

Hello :)

Idag är det sjukt jävla varmt ute, eller som Connor säger: Jesus Fuck! It's soo hoot, wtf?
Jag gick till skolan och kännde hur min arm grillades och började lukta bränt kött. En fantastisk dag till att plugga vid poolen. Jag hade min underbara Law-klass idag och det jag läst i boken under veckan blev något klarare när vi gick igenom det men när han gick igenom nya grejer vart jag lost igen :( Jag frågade om boken fanns på svenska men det gjorde den tyvärr inte...

I helgen har vi som sagt haft lite festande gäster i vårt hem, även vi som bor i stugan har deltagit men bara ytterst lite. Här kommer lite bilder från detta fast jag lyckades inte fotografera sjävla festandet utan mer vad festandet fick oss på bildrna att se ut som, eller någonting i den stilen. Det är även lite bilder från veckan inblandat. Get ready!


Tyvärr missade jag det få sekunderna då Moony (killen i svart) grabbade tag i Connors ass :(


Lagad mat på ett sushiställe, inte dåliga grejer det!


Connors mamma, Lynda var ju här i veckan och dumpade lite möbler i vår lägenhet, fantastisk kvinna :)


Lyndas boyfriend Chriss!


Moony! En barndomsvän till Connor som pluggar i Santa Barbara. Rolig prick må jag säga :)


Connors nya scarrf! Han snodde den av Emelie när han var helt nykter...


Är det bara jag som tycker att jag ser annorlunda ut på den här bilden? Jag och Lara ser ju ut som Piff och puff!


Roligt ska det va!


Jag och Dacia! det första hon sa till mig var typ: OGM I love you, your hair is so soft, you're my best friend!
Och enligt mina roommates så är alla amerikanska brudar sånna. Spännande :)


Imorgon är det min födelsedag! hurra va bra, på fredag ska jag och Connor ha gemensamt barnkalas eftersom han fyller den 15:e. alla är bjudna! Hehe men jag vill ha tårta imorgon, hur ska jag lösa det?

Vill bara ge er lite information om mina roommates, Kurt som jag delar rum med är knappt hemma nu för tiden och Sean vägrar att vara med på bilder eller deltaga i våra aktiviteter. Därför kan det lätt framstå som att jag är superduper kär i Connor. Han är ju den enda som är med på allt som pågår och då blir det automatiskt så att jag nämner hans namn rätt ofta. Men jag tillåter er att tro vad ni vill :) Frågar ni mig så är Messi fortfarande mannen i mitt liv <3


Kommentarer
Postat av: Johanna

G R A T T I S !!!!! =D

Jag tror att jag bombaderat dig med grattis meddelanden typ...ÖVERALLT! Men det är bara så du ska förstå att jag inte glömt bort dig och önskar lite extra att du vore hemma just denna dag..det är ju din Fucking 20-årsdag!!! =D



XoXo

2011-10-13 @ 11:41:35
Postat av: Claudia

Grattis på din stora dag önskar vi dig alla från Fjäråa puss o kram.....

2011-10-13 @ 14:01:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0