Det börjar likna ett hem!

Hejsan!

Idag kom Connors mamma med massa grejer till lägenheten, äntligen! Nu har vi en stor skön soffa, tv+ tv-bänk, matbord och en matta i vardagsrummet. Massa plats fösvann men nu känns det mycket mysigare, vi har någonstans att sitta och gaaash vad jag ska somna och dräggla i denna soffa på kvällara :)

Jag har försökt plugga idag, men boken jag läser är så komplicerad! Nästan inga ord finns i min ordbok på mobilen och inte ens mina amerikanska roommates vet vad orden betyder, hur fan ska detta gå liksom? Men kursen är ju "Music law" och den är den svåratse vi har så jag antar att det är så det ska kännas :) Kul som satan må jag säga.

Om några timmar ska vi till Ikea och shoppa sängar samt lite annat kul man bara kan hitta på Ikea, jag ska försöka ta lite bilder så att ni där hemma kan se om det skiljer sig fårn Ikea i kållered :D


Det här är Sean! Hans 50-tums tv är påväg hit men han kunde inte hålla sig längre så han köpte en "liten" tv så länge som han ska ha i sitt rum efter att den stora har kommit hit. Jag imponerad över att han och Conner lyckades köpa en assnyg tv-bänk som matchar alla färgerna i vardagsrummet :)


Connors gamla soffa gör sig så fint här i vårt lilla hem :)

Den lilla tv:n och den snygga tvbänken som matchar golv, väggar och köksskåpen :)

Här ska vi be bordsbön och äta fina middagar tillsammans under det kommande året

Mmmmmm!


Kommentarer
Postat av: Lisen

Näää nu får du sluta läska med alla b&j's!! Blir ju deprimerad här hemma..

2011-10-08 @ 11:55:30
Postat av: Claudia

Vilka härliga stora fönster me like....

2011-10-13 @ 14:02:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0