Det kan regna i L.A!

Hejsan alla hoppla!

Idag har vi haft svenskt väder :) Känns ju kul...:P Jag tog ju inte med mig paraply eller regnkläder hit så idag blev jag dränkt påväg till skolan :) I alla fall så har jag nu avklarat första veckan i mitt liv på MI! Utav 7 eller 8 klasser är det två av dem som jag inte alls hänger med i, Internet marketing- Läraren är helt hyper, stutsar runt, pratar asfort och är allmänt jobbig att lyssna på. Music law- massa svåra ord så jag tappar bort mig hela tiden för att det är så mycket jag inte förstår...Men i de andra klasserna hänger jag med i rätt bra. Idag hade vi en som föreläste för oss, han jobbar på Anonymus Production, han heter Jon Ingoldsby och är låtskrivare samt produsent. Han har skrivit en låt till Ke$ha-Backstabber samt jobbat med bland annat Madonna och Elton John. Det var väldigt interessant att lyssna på honom ;)


















































































































































Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0