En helg i Sverige

Hejsan!

Nu ar jag tillbaka fran ytterligare en helg i Santa Barbara, denna gangen med en battre kansla. Jag, Emelie och en tjej fran Schweitz som heter Lara tog taget till SB och bodde hos en av Emelies kompisar fran sverige. Hon bodde med tre andra svenskar plus att alla andra som bodde i lagenheterna runt omkring kom fran Sverige. Vi gick till en fest dar jag traffade tva killar fran Goteborg som jag aven traffade i kon till amerikanska ambasaden i Stockholm, askul att festa med dom :) Men det kandes lite trakigt att aka till ett nytt stalle i USA och bara traffa massa svenskar. Alla var sjukt daliga pa engelska eftersom dom inte umgas eller bor med amerikaner, sa jag kanner mig valdigt glad over att jag bor med dom jag bor med!

Pa lordagen gick vi pa en shoppingtur :) Jag fick min forsta Victoria Secret upplevelse och vadret var underbart! Sen gick vi till starnden, gick pa bryggan och kakade glass. Traffade nagra kompisar till Lara, en var Norsk! Haha fan va roliga dom ar nar dom pratar :P Vi tog taget hem ganska sent och var i Hollywood kl 10, fast det tog oss en timma att komma hem till lagenheten for gatorna var packade med halloweenfirande manniskor, alla bilar stod still och vi korde fel....Hahaha men vi hade hur kul som helst. Vi avslutade kvallen i var hottub och jag givk poch la mig halv 5.

Idag kanner jag mig dod och vill inte tanka pa att jag ska ga till skolan imorgon, och ta tag i min infekterade dator. Usch!

Kan inte ladda upp bilder fran min kamera just nu sa jag snodde tva fran Emelies Facebook :)



Kommentarer
Postat av: Mamsen

Vilket gulligt litet bi

2011-10-31 @ 09:15:56
Postat av: annabananaa

söt du är jossssiiiifin :)

2011-10-31 @ 12:10:45
Postat av: amanda

Ohh, snyggaste biet i stan !

2011-10-31 @ 15:35:00
Postat av: josse*

Tack allesammans!!!!

2011-10-31 @ 19:45:59
URL: http://jstillsjagdor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0