Från händelserika dagar

God afton, hur står det till?

Nu är ännu en helg förbi och jag närmnar mig vecka 3 av min utbildning. Jag känner mig inte redo. Det har varit otroligt svårt att finna den inre plugghästen i Josse den här veckan. Det har varit födelsedagar, kalas och nya intressanta människor att fokusera på i stället. Nu i helgen fyllde ju min goe vän Connor 21, vilket är som att fylla 18 och 20 på samma gång här i USA. Utgång och systemet i samma smäll :) tre av hans närmsta vänner kom till oss över helgen, underbara killar! I fredags var det födelsedagfest här hemma och det började bra. Emelie hade med sig godis och tårta och alla var på glatt hummör, sedan dök det upp ett gäng som vi redan innan festen har börjat ogilla. De var redan aspackade när de kom och lyckades bli ännu fullare här. En jävel spydde ner hela toan och med det behöver jag inte säga mer. Drägg fest, inte kul...När Emelie hade åkt hem satte jag mig på mitt rum och kollade på youtubeklipp och sedan mös jag i hot tuben/poolen i några timmar :) Jag närvarade inte när allt det äckliga inträffade och det är jag glad för. Där emot blev lördagen mer lyckad! Connors fullsedag, de var det bara hans kompisar och Emelie här. Vi, eller i alla fall jag hade satans roligt men det fick jag sota för idag. Inte för att jag drack myckt utan för att jag somnade kl 7...

Zombiesöndag är det värsta jag vet. Trött från gårdagen och ångest inför morgondagen.


Gottebilder från min fördelsedag :)


Mitt Crib!


Sean lät mig ta en bild på honom utan att gömma ansiktet! Vi tackar för detta


Alex, Jack och Connor. Fantastiska människor :)


Connors bästisaj----Ni minns väl Mooney från förra helgen!?


Orgasmtårta! Goaste grejen ever :)





Det var allt för idag :)

Kommentarer
Postat av: Amanda

Vad snyggt de blev med bilderna !!

2011-10-17 @ 17:21:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0