Här får du bilder!

Hey :)

Tillbaka från dag 2 på MI, idag känndes det bättre på lektionerna, jag hängde med bra och ställde en del frågor. Man måste ju vara muntligt aktiv i skolan har jag hört. Just nu sitter och lyssnar på Rammstein, äter asgo pasta och chillar på balkongen. Idag har inte solen stekt lika mycket som den brukar, det har till och med regnat fast då var jag inomhus :) Det är gött när det är lite molnigt ute för det blåser nada här på Hollywood Blvd, så när solen är framme så blir man grillad tillsammans med avgaser och matos.

Just nu har vi ju inga möbler, jag köpte igår en badmadrass som jag sover på och innan jag hade den sov jag på gölvet, mina höftkulor har genomborrat huden på båda sidor och min nacke kan inte längre dansa lika mjukt som innan men det kommer tillbaka :) Till helgen kommer Connors (min rumskompis) goa mamma hit med en fet soffa :) Då ska vi åka till Ikea och köpa säng, handukar blabla allt som finns på ikea!!! Hehe jag längtar rätt mycket.

Saker som jag diggar med Hollywood:

Palmerna
Alla roliga ben&jerry's
Dyra bilar som rullar här

Kommer fler diggisar!

Saker som jag odiggar med Hollywood:

Alla som hela tiden vill pracka på dig turistturer!
alla mynten!
Folks matvanor :p
uttagen (min adapter suger)
 

Även fler av dessa kommer...

Med vårt lägenhetskomplex ingår pool, hot tub, bbq place, internet café, assnygga launger och en assnygg manager :) Vi har utnyttjat hot tuben till fullo och det finns inget bättre än att spendera sista timmarna av dagen med dina vänner i en bubbelpool! Jag har redan vant mig vid denna lyx...

Nu kommer bilder:


Det här är bilder på loftet som Connor bor på :) Han har en hockeykeps-samling som heter duga samt en fin gitarr!

This is Connor! han har precis lärt sig att säga: Hey Hjog härter Connor :)

Utsikt från våran balkong, svårt att fånga på bild, när man är här på rikgit är utsikten oändlig!

Maria Montazamis dusch! Eller Connors och Seans..

Kurt har gjort om våran walk in closet till en studio där han ska sitta på nätterna och mixa oxh trixa :)

Min säng och mina möbler.

Vardagsrummet

Älskar amerikanska fruktskålar!!!!

En tjej från sångprogrammet, astrevligt, men jävligt packad...:p Hoppas på att träffa henne i nyktert tillstånd för att göra en rättvis bedömning.

Tre sköna typer :) Alexis i mitten och Miles till höger, kommer inte ihåg killen till vänsters namn...

To die for! Sveriger vad väntar ni på?


Vår fina pool med grillplats

hot tub


Min goa vän Emelie oc hennes au pairbuddy Laura från Schweitz..tror jag

Connor och Emelie på en restaurang här på hollywood blvd.


Det var allt för idag! Vi hörs snart igen :)



Kommentarer
Postat av: VICTORIA

alltså vafan... det ser nästan exakt ut som lägenheten LC hade ett tag i The Hills!??!?!?!??!?!??!?!??!?!??!?!??!?!? :-D asball ju!

2011-10-05 @ 22:10:45
URL: http://minnievictoria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0