Helg eller?!

Höööy!

Igår var vi på Ikea och köpte sängar! Min säng är den skönaste som finns :) Eller så är den inte det, det är bara så det känns för att jag har sovit på golvet de senaste dagarna...Hehe! Jag lyckades inte ta några bilder men jag svär, allt såg ut precis som i Kållered. Jag köpte även Ahlgrens bilar och Daim.

Idag är jag tröttare än tröttast, gick och la mig halv 4 imorse och vaknade kl 9 med migrän, sov bort det och vaknade 1! Fast nu har jag fortfarande lite ont i skallen :( Sitter just nu och kollar på MMA, en del killar där är ju sjukt läckra :p Snart kommer Emelie och Lara hit, vi ska antagligen gå till Hooters och käka, det är typ en sportbarsliknande restaurang där alla tjejerna som jobbar där har väldigt lite kläder på sig :)



Typ så här ser dom ut, fast dom som jobbar ikväll är mycket snyggare :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0