Homewoooooork or what?

Hejsan!

Just nu är det mycket som pågår i min lilla hjärna. jag har massa läxor, 100 böcker att läsa, 100 hemsidor att kolla igenom och massa kontakter att knyta. Detta betyder också att det blir mindre tid över till bloggen
:( Lektionerna är ingentligen inte tråkiga och alla lärarna är grymma, men böckerna däremot är urtråkiga och tar en evighet att läsa igenom eftersom jag måste slå upp alla ord!

Vi får se hur detta går, jag har precis insett att det är fest hos Josse varje kväll och inte hos Mange. Alla älskar vår lägenhet och såklart oss som bor här så därför det kommer hit och dricker öl och spelar beer pong lite då och då, eller varje dag...Kul är det allt men jag måste verkligen fokusera på skolan nu. Dom får kalla mig tråkig som fan, plugghäst och fans mormor om dom vill, det är som det är!

Jag ska försöka att skriva lite mer imorgon och få upp lite nya blider men jag vågar icke lova någonting :)

Miss ya all!

Kommentarer
Postat av: Lisen

Duktig du är joss! :) saknar dig här i höstiga Sverige!!

2011-10-11 @ 11:23:44
Postat av: Amanda

Du ska inte satsa på plugghäst/gossip girl looken när du ändå är i gång?;) nä du är super duktig! Jag har liksom problem med en 2 åring på praktiken som har engelska föräldrar, jag fattar ingenting! Kom hem till jul, vi laddar redan-5 grader imorse:(

2011-10-11 @ 18:25:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0