Infekterad!

Hejsan :)-------> Jag insag att det ar latter att lasa detta pa norksa :) Prova!!

Jag har inte vart sa aktiv det senatse, det beror pa en del saker men mest pa grund av att min dator har fatt ett virus, allt ar helt borta pa den och jag inte gora nagonting. Det ar sjukt jobbigt eftersom jag verkligen behover min dator till allt jag gor. Jag var tvungen att skriva om tva mindre arbeten och nu maste jag sitta nere vi vart internetcafe dar jag inte har nagon teckning pa mobilen...och dar jag inte kan stava svenska ord!

Idag har min dag varit ganska dalig, jag fick ett samtal fran en tjej vid namn Kasey Lovelace som enligt min praktikmentor jobbar med festivaler. Darfor ansokte jag om att fa praktisera hos henne och blev asglad nar hon ringde idag. det visade sig att for tillfallet jobbar pa en fattig radiostation som knappt min taxi chaufor hittade till :) Hon haller just nu pa med att annordna ett event dar dom pa nagot sett hyllar en gammal kandis som gjort mycket for varlden. det later ashaftigt, jag vill ju jobba med musikevent! problemet var att hon var valdigt dalig pa att forklara vad hon ville att jag skulle gora for henne. Hon sa att hon och hennes kompanjon nastan aldrig ar pa kontoret och darfor behover som massa praktikanster som jobbar at dom. jag fick bara en jobbih kansla nar jag var dar och jag forstod mig inte pa allat var hon pratade om sa jag kande mig bara dum och obekvam. hon ville att jag skulle komma tillbaka redan imorgon och gora jag vet inte vad...Jag tog i alla fall taget hem, lite laskigt men det givk smidigt och bra :)

Vi far vel se hur det gar, jag har ett annat foretag som har kontaktat mig efter min ansokan, han skulle ringa upp mig idag men det har han inte gjort. jag hoppas bara pa att jag far det istellet sa att jag kan tacka nej till radiotjejen pa ett vettigt sett...det andra foretaget ar Hollywood music In Media Awards. Dom har ett event den 17 november dar dom norminerar filmmusik, hur nice later inte det????

Det ar ju Halloween nu i helgen ocksa! Tanken ar att jag ska folja med Emelie till Sanata Barbara men just nu ar jag sa forvirrad och stressad av min dator, skolan och konstiga praktikplatser sa jag vet inte vad jag ska ta mig till!

Nu ska jag slosa annu mer tid pa min elaka dator....
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0