It's my birthday baby :)

Jag mår mig leva, jag mår mig leva, jag mår mig leva ut i hundrade åååååår!

Grattis Josefine!

Tack så mycket :)

Okej idag är det min födelsedag, eller min fullsedag för att vara mer exakt. Någonting som gjorde mig glad i dag var att se alla grattulationer på face book, oändligt! Fick trycka på "äldre händelser" ett antal gånger och jag la ner massa tid på tacka alla. Helt underbart :) Men det känns lite tråkigt att inte vara med familj och vänner en sån här dag. Ingen som väckte mig på morgonen med sång och presenter, inget kalas med mina bästaste vänner...Inte ska ja klaga! Jag får äran att fira min födelsedag i fucking Hollywood! Idag ska jag och mina underbara roommates åka och äta riktiga amerikanska cupcakes och senare ikväll drar vi ut och käkar restaurang. Imorgon blir det gemensam fördelsedagsfest med Connor fom fyller 21 på lördag. Då kommer massa nya vänner och gamla goa Emelie såklart:) En grym helg väntar!

Mamma, Pappa, Robin och Simba gjorde ett fint uppträdande via skype idag, sjung: jag må hon leva med fina hattar å grejer :) Det va kuuul! Tack så asmycket för det

Jag gick ner till min brevlåda idag för att se om det fanns något kul där men så visste jag inte vilken som var min, de hade inte samma nummer som dörrnumret :s En ypperlig anledning att få snacka med den snyggaste killen i hollywood (än så länge) Våran manager som jag möjligen har nämt innan. Gaaah, hans leende!!! Okej i allafall så var min brevlåda tom :(

Idag har vi kanonväder, solen steker och himelen är blå, imorgon är det fest och vad fan ska hända då?! Connor planerar att bli kalasfull, helt jävla wasted mtf jesus fuck, haha jag har har inte bestämt mig ännu...


Gårdagens middag, det var inte igår man åt en saftig kycklingfilé inte! På papperstalltirk...


från balkongen igårkväll :)


Byggnaden precis framför oss, ser ut som ett spökhus på denna bilden. The erotic spökhouse!


Min kamera är sämst! Men ibland är den så dålig att den blir bra :)


birthday outfit! Tanken var att jag och Sean skulle inviga gymmet idag men vi var för feta för det, vi gör det imorgon istället...

Nu ska jag försöka plugga i en halvtimma, sen kommer Connor hem från skolan och då är det cupcaketime!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Agneta

Hej! Födelsedagsbarnet hur var det med minnet Faster och Farbror och Kusin Jonny pratade också med dig på din födelsedag. Dont forget us. Nu är vi hos farmor och hon hälsade också till dig lilla märta. Kramar från oss till värdens bästa Jossan.

2011-10-14 @ 19:09:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0