Santa Barbara

Hey there!

Som ni läste i förra inlägget så hade vi en del atlernativ när det gällde vad vi kulle göra till helgen. Det sluatde med att vi drog till Snata Barbara. Jag vart astaggad och diggade resan dit. Det finns typ inget bättre än att åka bil i California. Tyvärr var det inte så bra väder i helgen och jag glömde tjocktröja så jag gick runt och frös hela tiden :(

Vi hälsade på två av Connors kompisar som var hos oss förra helgen. Dom bor i ett slags villaområde där bara college-studenter bor. Vissa hus såg jättefina ut men dom flesta var asäckliga. Det äckligaste huset av dem alla var ju självklart det huset där vi skulle hänga i...Fyra killar som lever för att kolla på amerikansk fotboll och dricka öl borde inte ha rättigheten att äga/hyra ett hus! Det var det äckligaste jag någonsin sett, man ville inte ta i någonting, man ville inte stå på deras golv, man ville inte sitta i deras soffa och man ville absolut inte vistas i deras badrum. Hahaha FY FAAAN!

Jag kännde mig rätt obekväm och lyckades inte få någon direkt kontakt med folket vi träffade, Connor började må lite kasst så vi tog vårt pick och pack och körde hem igen. Hans kompisar får komma till oss nästa och nästa och nästa gång, vill inte tillbaka...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0