Tillbaka!

Hej bitches!

Står och käkar frukost i mitt nya assnygga kök! Frosties och supernaturligt färgad yoghurt. Ni vet dom där flingorna med en tiger på!!! Haha ska försöka att inte fastna där. Jag fick inte köpa vanliga kellogs all bran, Komentaren från Kurt var: Är du vuxen eller?!!!

Vi har till slut flyttat in i vår grymma lägenhet (pent house) som hissen säger när vi kommer till vår våning :D!!!!! Hissen pratar ganska mycket med oss, going up! Going dooown...

Idag är andra dagen i skolan vilket innebär att igår var första dagen i skolan. Det var liite pirrigt på morgen men de försvann rätt fort, första lektionen som hette Record Company handlade mycket hur alla skivbolag dör ut på grund av alla nya sätt att få tag musik, typ ladda ner, spotify, itunes blabla...Läraren var bra, jag fattade "nästan" allt, och han sa hela tiden: mmkay, precis som läraren i South Park :) Andra lektionen var Music publishing, Inte riktigt vad jag vill syssla med i framtiden men ändå lite små intressant. Läraren var asrolig hela tiden, flamsa runt och gjorde roliga grimarser. Tredje och sista lektionen var Internet Marketing, suuuper svårt att hänga med i, läraren sög och pratede fort som f*n! Men jag kände att när jag kom hem och lät det landa lite så förstod jag nog en del i alla fall. Jag har fått en del läxor, lite läsläxor och en grej jag ska skrivar om. Var ser du dig själv om två år??? Ööhm, Jag och Messi planerar vår bröllop, jag bor aslyxigt i Barcelona och jobbar som manager på ett företag som arrangerar feeta festivaler? Is that okey??? Eller det kanske är om 5 år :s

Nu ska jag PLUGGAH :)

Hörs ikväll, då lägger jag noog upp alla bilder också!


Den vänstraste delan av vår utsikt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0