Vår första storhandling

Men hej eller :)

Igår åkte jag, Connor och Sean till usa-ica och storhandlade :) Vi är inte så duktiga på att hanlda eller laga mat, det blir mest färdliga micromatlådor och massa dricka :) Connor fyllde ju nyss 21 så han gick låss på alkoholavdelningen, Sean hängde vid alla vitaminer (återkommer till detta ämne) och jag sprang runt och letade efter saker jag som jag kännde igen, som nutella till exempel och en mango...Det finns så jäkla mycket skit i detta landet! Och det är ost och bacon över allting.

Tillbaka till vitaminer. I usa handlar det vädligt mycket om vad som står på förpackningen, till exempel så köper Sean en juice där det står: "hjälper din hjärna att bli friskare" typ. Dom har oändligt med vitaminer, piller, pulver och annat bös som ska hjälpa dig att bli gravid, få större k*k, gå ner 30 kg på två dagar o.s.v. Och det roliga är att alla mina roommates tror stenhårt på detta. Alla killarna har minst fem vitaminburkar i sitt rum :) Ingen av dem har några av de ovanstående exemplen dock... Det har också mycket olika koncentrations- hjälpmedel här. Det som vi ger till någon med ADHD via recept finns i en "butik nära dig" här och det ska tydligen fungera asbra. Connors beskrivning: Du blir superfokuserad, vill göra ditt allra bästa och kan plugga i flera timmar utan att tappa fokus. Låter som något jag skulle behöva på Law- lektionerna och även hemma när jag gör mina läxor. Lyckas aldrig sitta mer än en halvtimma. Men jag har inte vågat testa ännu...känns alltid lite läskigt med piller som det inte står panodil på :s

Matbilder:



Hörs bitches :)

Kommentarer
Postat av: Mamsen

Testa inga skumma bli pigg på piller!!

Det börjar se ut som ett hem i kyl o skafferi dock en del slisck som nötmjölk?? croisanter hmm.

puss o kram

2011-10-20 @ 09:03:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0