Best Inn skönhetssalong

Tjäänare!

Idag vaknade jag runt 6, tidigt som valigt. Fast jag lyckades somna om idag, dock till halv ett! Jadu vi får väl se om det gör susen :) Nu sitter och äter ur min doggybag från när jag och Emelie var ute och käkade avlånga pizzor. Så jävla goo e den! Men den har ju legat i kylen drygt ett dygn så jag vet inte hur bra det igentligen är. Hoppas jag inte blir magsjuk :p Som vanligt så micrade jag sönder den så förhoppningsvis dog eventuella bakterier. Igår hade jag en riktigt skön och lugn kväll. Jag och min roomie Kurt kommer sjukt bra överens, än så länge :) Ser fram emot att få umgås mer med Conner och Shawn (mina två andra roomiesar, vet fortfarande inte hur Shawn stavas!)

Idag har jag även lyxat till det med ansiktsmask. H&M:s egna varor- Hallon smoothie tror jag den hette. Mer planer för idag verkar inte finnas. Funderar på att ringa en som heter Thomas.Träffade han lite på registreringen, skittrevlig men dock verkar han lite töntig typ. Som att kanske inte så många vänner för han betädde sig lite osäkert. Jag sa typ till honom att jag gillade att sjunga och sen när vi var klara på skolan undrade han om jag ville följa med honom hem och sjunga för honom. Vet inte hur det låter i era öron men på amerikanska lät det rätt efterblivet. Så jag är lite tveksam på om han är värd att hänga med... :)



See yaa!

Kommentarer
Postat av: Mamsen

Spöksnyggt

2011-09-26 @ 09:47:37
Postat av: Johanna

Shawn kan stavas Sean också (brukar vara en vanlig stavning) :)



PUSS

2011-09-26 @ 13:55:01
Postat av: Amanda

De kan väll stavas Shaun- som fåret Shaun!

2011-09-26 @ 18:11:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0