Biokväll hollywood style

Tjänare!

Kom precis hem, har hängt med Kurt, hans födelsedag idag så säg grattis för fan! Först skrev han på sin del på lägenheten. Det tog ca ett halvår  men gjorde inte så mycket för jag diggar våran "landlord" eller ah, han är väl inte riktigt landlord men tyyp. Sen drog vi till Pizza Hut och efter det blev det bio. Vi såg Contagion. Typisk: ett okänt virus sprids, asmånga dör bla bla. Jag har sett mer en en sådan film i mitt liv men den var rätt bra ändå. Kanske berodde på hur jävla awesome biografen var! 
Även om traffiken är hysterisk så trvis jag sjukt bra med att bara åka omkring, se alla byggnader, palmer, dyra bilar. Jag vill påstå att hummer limosar här är lika vanliga som volvo V70 hemma. Nu är jag trött, har velat gå och lägga mig i flera timmar....

God natt :)


Biofan :)

Pizza hut, första fettomaten jag äter här :)

Jag och Emelie var på en nice restaurang där en svensk tjej jobbade :) Sjukt goda och avlånga pizzor!

Kommentarer
Postat av: Mamsen

Wow sicken pizza!!

2011-09-25 @ 17:54:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0