Fotografier av alla mina vänner

Hej dagboksjävel :)

Idag har jag hängt med Victoria! Vi har snackat lite skit, druckit te och ätit god lunch. Sjukt nice! Sedan drog jag förbi jobbet en sista gång och lämnade lite muffins (dom jag bakade igår) och ett avskedsbrev. Det var mysigt tycker jag, även om jag inte kommer att sakna jobbet på BK så kommer jag allt sakna Anna och Lisen!!! Och lite dom andra med :)

Det har spöregnat nästan hela dagen :(

Nu ikväll har jag beställt hem massa bilder på mina sköna polare som jag ska ta med mig till USA, tänkte sätta upp alla foton på väggen. Det vill säga om jag lyckas få tag på någon vägg där borta :P Eller om jag äns hinner få hem dom jävlarna innan jag åker. Det stod 5-8 arbetsdagar :S Ute i god tid som alltid :) Men jag slängde iväg ett mejl till dem och frågade om dom kunde tänka sig att skynda sig lite, hehe varför inte liksom?



3 av typ 48 bilder jag hoppas få med mig :)

Kommentarer
Postat av: Johanna Vaginah!

Haha, Värsta söta bilden på Simba och super fina bilden på dig och Victoria...och i mitten av allt detta finner man fulaste men ändå bästa bilden ever! =P

2011-09-14 @ 11:44:46
Postat av: Josse*

Haha ja, visst är den undebar :)

2011-09-14 @ 13:16:15
URL: http://jstillsjagdor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0