Mitt huvud talar för sig själv

Hello hey!

Idag har jag ONT i huvudet, hade migrän igår så det förklarar ju varför. Fast igår mådde jag mest illa och kännde mig helt kraftlös, så huvudvärken kom la idag då. Usch det var ingen bra dag igår :( Migrän, mycket på jobbet, å lite annat glägg som gjorde det hela lite mer sorligt. Men idag är en ny dag :) En dag med huvudverk och Ben & Jerry's!

Sitter just nu och kollar på datorväskor, måste såklart ha en nu när jag ska till Americat. Frågan är bara: axelväska eller ryggsäck? Det finns fördelar och nackdelar med båda två. Alxelväska är lite snyggare och jag gillar portfoliokännslan. Ryggsäck är väldigt praktiskt när jag ska resa. Då har jag alltid båda händerna fria och dän hänger inte och dinlgar vid höften och känns ivägen. Dock är det lite fult med ryggsäck tycker jag och det kan vara jobbigt i vissa situtioner. Hmmm?



Här är två kandidater i kampen om att få omsluta min röda ögonsten ;) Ring och rösta!


Kommentarer
Postat av: migross

Axelväskan va tvär het! men praktiskt med ryggsäck. vill du vara ful och skön, eller snygg och oskön? det är frågan!

2011-09-03 @ 15:55:54
Postat av: Beaa

Du kommer ju aldrig ha på dg ryggsäcken förutom när du reser. Iof är de väll då man behöver en datorväska:)

2011-09-06 @ 10:18:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0