Nagelmålardags!

Hey hallå!

Idag har jag bestämt att ta lite tid för mig själv! Ska träffa Wyatt idag också (en kille som ska gå på min skola och som jag har haft kontakt med i ca 2-3 månader innan jag åkte hit), vi ska ses lite senare idag så då tänkte jag passa på att hänga på rummet innan dess och bara slappa, måla naglarna och kanske käka lite godis :) det är väldigt behövligt känner jag, har traskat runt nu två hela dagar, bland lägenheter, skolan och mitt Motell och det tar lite på krafterna om man säger så. Är så glad över att vår lägenhet bara ligger en minut från skolan. Eller ah, som sagt vågar jag inte säga att den är vår förrän jag flyttar in...Allt kan tydligen ske i denna stad :p

Jag har planerat att börja med videoinlägg här på bloggen, mest bara för att det är lite töntigt och kul :P Men jag vet inte riktigt hur man lägger upp filmerna än så jag återkommer på en punkten.


Ber om ursäkt för dessa magstarka bilder, vet inte vad jag tänkte på...


Kommentarer
Postat av: Johanna Vaginah!

Hello J!

Fan josse, allt låter hur grymt som hlest, och trots de hinder du mött tar du dig förbi dom lätt som en plätt! Jag tycker de känns så gött att se och höra att saker och ting börjar lösa sig för dig nu :) Och jag hoppas VERKLIGEN att mitt sparande ska löna sig för jag VILL åka ner och leva ett True hollywood life med dig! =D Det kanske inte hjälper dig men vill ändå att du ska veta..Jag saknar dig!



Peace out, Vagainah!

2011-09-25 @ 13:52:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0