Ny design för en ny del av livet

Tjänare!

Nu har jag gjort om lite här som ni kanske ser :) Kommer möjligen ske lite fler ändringar snart, jag är inte säker på om jag är helt nöjd nämligen.

Imorgon smäller det! Jag kan inte riktigt få kläm på hur jag faktiskt känner mig...Jag är inte närvös och jag är inte helt galen och springer runt som en fåne. På något sätt har min hjärna inte insett ännu vad som väntar. Jag har nästan inga förväntningar alls vilket är ganska bra ändå. Man vill ju inte bli besviken. Det som är jobbigast just nu är att packa. Jag har med mig så jäkla mycket grejer och ändå jag plockat ut massa saker som jag nog ändå hade velat ha med mig. Det är dagar som denna då jag inser att jag är kvinna! Har man kläder eller? Nääeh! Eller jo, några stycken :p

Jag åker helt ensam, det kommer bli lite tråkigt på flyget men annars ser jag många fördelar med det. Jag kommer få göra allt på mitt sätt, kommer aldrig behöva tänka på någon annan om jag inte vill och min lilla Josse-hjärna kommer bli fett vältränad :) Men jag känner en go brud som heter Emelie--> http://emeliebjork.blogspot.com/
Hon bor typ en timma från där jag ska vistas så det känns bra, att har någon man känner i närheten :)

Skolan börjar den 3:e oktober och då ska jag fanimej plugga! Högsta betyg är det som gäller :) Förhoppningsvis är jag en naturbegåvning men i vilket fall ska jag kämpa tills jag stupar! Det här är min dröm och jag tänker inte lägga den i någon annans händer


Vi hörs bitches, nästa gång skriver jag från en helt ny värld!





Kommentarer
Postat av: Emelie Björk

Wohooo kommer bli grymt I promis you that=)

2011-09-20 @ 18:23:13
URL: http://emeliebjork.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0