One week remaining

Nu jävlar min vänner!

Tänk att det bara är en vecka kvar tills jag åker. Sjuuukt mannen!

Haha idag har jag fortsatt med min rensning i rummet mitt! Idag vart det skeivbordets tur. Det är ju nämligen så att när jag är bortrest så flyttar familjen till ett sprillans nytt hus och då måste jag se till att få slängt alla mina grejor som inte ska med i flytten innan jag far :) också blir det någon lags storstädning på köpet.

Nu ska jag iväg och storhalnda med mina päron, jag tycker faktikst att det är skitkul :P Men jag ska också vara med för att se till att de köper rätt grejer till min lilla avskedsmiddag/ någonting. Efter det blir det rastaurang med mina Ex-kollegor från BK, inga andra än Anna och Lisen så klart :) Vi får se vart vi hamnar ikväll, är sugen på good maat!



Har inget med dagens aktiviteter att göra men världens bästa film passar in överallt i mitt liv :)

Ha det gött, vi höres!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0