På promenad genom stan

Heey I'm so amaaazing! Oh my gooodh...

Idag tog jag mig en promenix i stan, mest för att ta lite fina bilder till bloggen och för att titta runt lite allmänt sådär. Det blir så jäkla varmt på dagen, knappt att man orkar röra sig ju...Men jag vill inte sitta på rummet hela dagarna så vad har jag för val. Det har vart lite tråkigt att inte ha sina roomiesar här för just nu är det typ bara dom jag vill hänga med, förutom Emelie så klart! Men som tur är eller jag om nu allt går som det ska, så flyttar vi in imorgon och då kan vi hänga hur mycket vi vill!

Köpte mig en Ben&Jerry igår, fast det var inte glass! frozen yoghurt med chokladsmak, asgott dock, med brownies i, jummy :) Men det finns med vanlig glass också! Befarar att detta land är utan Coca cola Zero! Hur ska jag överleva?



Ha det gött!

Kommentarer
Postat av: Mamsen

asome eller hur det nu stavas

2011-09-28 @ 08:25:05
Postat av: nån poLis

Ååååååå froyo b&j!? jag vill ocksååå!

Du är koooooooooooool!

2011-09-28 @ 12:15:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0