Resväska!

God fredag på er alla!

Sitter här med min barcahanduk invirad i håret och funderar på vad jag ska göra först, borsta tänderna eller ta på mig strumpor, mycket svårt :)

Igår var jag inne i stan för att köpa resväska och adapter. Jag hade tur asså för det var 25 % på alla resväskor på accent som också var där jag hade hittat den finaste :) Också fick jag genomsöka Clas Ohlson också, so much fun! sedan blev det "gofika" på Brogyllen med läckra Johanna, asmysigt!


Jag fick en gigantisk plastpåse till väskan, den ser helt sjuk ut när man ser den på riktigt :) Tänk om det fanns sånna ica-kassar va!?

Min fina fläckiga väska! Eller så är det bara blixten från kameran jag vet inte...

Sexiga detaljer :)

Och såhär ser han ut innuti, diggar att man fick med sko och underklädspåsar! Har tyvärr inga Björn Borg skor så kan ju inte utnyttja den dock :(


Asgod choklad-hasselnöts tårta :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0