R.I.P Stefan Liv

Känner att det är dags att skriva några ord om dig.

Jag fick reda på vad som hade hänt på jobbet och det känndes bara helt konstigt. Nästan ingen på jobbet visste vem han var och där stod jag och försökte få folk att förstå hur stort detta var. Jag själv håller inte på HV71 och jag kollar heller inte så mycket på hockey men jag är uppväxt med det och tycker att det är en fantastisk sport, jag vet också vilken fantastisk målvakt Stefan var. Det är bara så jävla sorligt! Det sjukaste är ju att ett helt lag bara försvann, alla är borta utom kanske en. Det skulle ha kunnat varit vilket lag som helst. Alla som gillar lagsport vet hur mycket ens hjärta bankar för det lag man håller på. Det är illa nog att mista en...

Satt på bussen om det var igår och läste en artikel i Metro och mådde illa när jag läste om hans framgångar, hans familjeliv och hans nya äventyr, det är så orättvist och tragiskt. Det här var inget du förtjänade Stefan Liv!



Du är för evigt saknad

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0