Sista helgen här

God morgon :)

Denna helgen har gått fort precis som alla helger brukar göra. Men jag har hunnit göra rätt mycket så det känns bra änna! Jag hade lite avskedsmiddagsgrejs i lördags och la därför hela lördagen (innan kvällen) på att laga mat, fixa och dona :) Kvällen blev rätt lyckad vill jag påstå och jag fick säga hejdå till nästan alla, hehe. Alla som var här fick även skriva en liten hälsning till mig som jag inte ska läsa för än jag sitter på planet till USA :) Ska blir sjukt kul att se vad alla har skrivit. Några var ju lite smårunda om fötterna också så det kan nog bli rätt konstiga saker att läsa om :S Jag fick även asgulliga presenter som jag ska försöka finna plats åt i resväskan. Igår kom min underbara faster och hennes man förbi en sväng så jag fick krama dem hejdå, fick foton på deras familj som jag ska ta med mig :) Under dagen hann jag med några grymma True blood avsnitt. Sjukt bra serie! Sedan läste jag ut min asbraiga bok också, har aldrig läst en bok så snabbt, tror det bara tog en vecka! Kanske inte så snabbt i andras ögon men...

Idag ska jag tvätta alla kläder jag ska ha med mig, börjar packa allat som jag inte kommer att använda innan jag åker och sedan ha en sista myskväll med Amanda Lepik, Johanna och Amanada Pihl! The three finest vaginaahs in town :D (interngrej)

Lite bilder från helgen :)


Den godaste tårta jag någonsin ätit, har bakat den många gånger nu och alla dör av lycka när dom får smaka denna härliga mousstårta med kladdkas-daimbotten :) Recept:http://www.ica.se/Recept/midsommartarta-625063/
Jag använder nästa alltid hallon instället för jordgubbar.


Johanna!

Amanda Johansson och Amanda Pihl

Presenter! Det gula fotoalbummet är från Johanna, det okända djuret är från Amanda Pihl, det svarta albummet är från Amanda Lepik och den engelska läroboken+ barcelona-tattoos och penna från Marcus!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0