We Just Love Shoes



Hehej :)

Stormen är i full gång och någon har ju valt att kalla "henne" för Katia. Om jag var stormdöpare hade det nog landat på något mycket fräckare! Men nu är jag inte det så jag får väl bara acceptera...

Idag har jag gått igenom min garderob! Kul fast ändå inte. Tanken var att rensa ut allt som jag inte använder men det är så svårt, vissa saker måste bara få hänga där. Kläder som man använde sönder får något år sedan, ett minne helt enkelt. Fast jag fick ändå slängt en del. Om inte annat så blev lite bättre ordning nu, men det lär ju inte hålla speciellt länge :) Något som Absolut inte går att slänga är skor! Då måste dom i alla fall vara extremt fula, slitna eller oanvända p.g.a att dom är för fula. Jag har ganska många skor, väldigt många av dem är klackar och jag använder nästan aldrig det. Men man blir så lätt kär i dem och köper dem bara för att, kanske använder dom en gång eller två. Och Ja, det är så värt det varje gång :D

Och hur ska det gå nu när jag åker bort? Jag kan ju inte ta med mig alla skor dit och jag kommer köpa massor av nya skor där! Största utmaningen någonsin...





Simba fastnade för detta paret, han kanske kan få låna dem när jag är borta ;P




Åh du är så Gossig!!!!!!!! Följ med mig fan!

Jag får återkomma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0