ÄAF- (Äkta Amerikansk Frulle)



Hej!

Imorse gick vi upp innan fan var lös, kl: 9 på en lördagsmorgon :) Usch och fy...

För idag var det ingen vanlig dag, det var UFC i globen idag. Väldigt passande eftersom MMA är en av Seans få hobbysar och lilla jag då som föddes i Sverige. Vi var helt enkelt tvugna att uppleva detta ögonblick. Eftersom vi är 9 timmar efter er där hemma så visades detta kl:9;30 på morgonen här. Vanligtvis så visas det live runt 6,7 på kvällskvisten. Så redan förra veckan planerade vi att gå upp tidigt och koka ihop en sån där härligt dunderfrukost. Jag gjorde perfekta pannkakor och scrambled eggs, Sean stekte bacon, micrade mystiska korvar och improviserade fram någon form av french toast. I mina ögon tillhör dessa godheter lunchbordet men nu är jag i ett annat land och då måste man åtminstonde prova på deras traditioner.
Jag åt som bara den och fick jätteont i magen, usch vad jag hatar att bli sådär övermätt! Det tog mig flera timmar innan det började gå över. Men nu sitter jag här, nytränad och äter banan. Ärligt talat trodde jag aldrig att jag skulle bli hungrig igen, någonsin :)

Självaste fighterna var väl sådär spännande fram tills sista (the main event) som det så fint heter. Våran Alexander Gustafsson (den enda jag känner till i MMA världen) vann och gjorde oss alla stolta!

Imorgon ska jag kanske följa med Sean och kolla på glasögon, vi får se hur det går med det.


Förutom slgasmål och blod på tv så kollas det även väldigt mycket på hockey just nu. Det är slutspel i NHL serien och som tur är så hamnade inte Seans Flyers och Connors Sharks matcher på samma dagar, så istället för att matcherna krockar så är det alltså en match varje dag som måste ses :)


Gosisen :)



Ha det gött!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Så söta Sean o Yumyum är! Hälsa dem. Hoppas Connors sharks vinner. Så ni o Robin kolla samma match coolt

2012-04-16 @ 20:28:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0