Äntligen lite fotboll!



Idag startade jag dagen med lite fotboll :) Jag har inte sett en enda match sen jag kom hit, både på grund av tidsskillnaden och för jag inte har kollat upp matcherna ordentligt. Men idag var det ju El Clasico och det kan man inte missa! Fast jag missade ju förra...:( någon gång i veckan går jag in på Barcas hemsida och kollar resultat och spelschema så jag är inte helt borta, men ändå ganska borta. När Real vann idag så märkte jag ju såklart att dom avgjorde hela serien, hade jag vetat att matchen var såpass viktig så hade jag nog ropat och hejat på dom lite högre och då kanske dom hade vunnit! Så allt är mitt fel.

Trots förlust och 2:a plast i La Liga så är jag nöjd ändå. Främst för att Barca vann allt man kan vinna förra året, men bara att få se dom spela idag gjorde mig lycklig, dom blev ju trots allt inte helt jävla utklassade. Det är underbart med grym fotboll och det får man alltid uppleva när Messi, Xavi och resten av grabbarna lirar :)

Efter matchen gick jag ner till poolen, jag smörjde in mig med 50 på ryggen för jag brände mig igår :( Jag har aldirg sett så mycket folk innan där nere, helt sinnessjukt, men jag hade tur som kom helt själv för det var helt omöjlig att få plats bredvid varandra om man kom två eller fler.

Nu börjar jag blir rätt brun faktiskt :) Känns skönt att kunna ha shorts eller klänning utan leggings under bara för man har bleka och äckliga ben. Så nu sitter jag här i min nyköpta sommarklänning från HM, dock har jag inte kommit fram till om det är sketsnygg eller halvtrökig ännu så därför sitter prislappen kvar :p Och det är ingen idé att fråga killarna vad dom tycker, usch vilket dilemma va?! Ni får gärna säga vad ni tycker, ni finner klänningen på bild lite längre ner :)

Idag är det lördag vilket innebär att jag får lov att unna mig något sött och gott, än så länge har jag hållt mig nyttig under dagen med fullkornsmacka till frukost och en go kycklingsallad till lunch, så ikväll ska jag faktisk baka chocolate chip cookies! namnamnamn :) Det ser jag verkligen fram emot, speciellt när man har hållt sig hela veckan för då blir det ännu godare.




Jag tog några supermodell-kurser i förra veckan :) Fick jobbet på Armani!


Dagens goa lunch, kul att drickan gjorde mig alldeles orange runt munnen och att det inte går bort!


Diggar verkligen mitt nya lila nagellack!


"Jag kollar på hockey" uttrycket


Yumyum hälsar er alla en fortsatt trevlig dag!

Kommentarer
Postat av: Johanna

klänningen var jätte fin!!! Du kan ha den både till vardags och till fest. It´s a keeper!! :D Kössar och sjukt många kramar!

2012-04-22 @ 11:45:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0