Påskmys och Slipknotmys



Hej, vad trevligt att ha dig här :)

I helgen har solen stekt oss alla här i Kalifornien vilket har gett mig möjligheten att använda mina två nya bikinisar, utomhus! Haha, hemma kan man ju bara dröma om att åka till starnden i April.

Så i lördags lördags bestämde jag och Emelie att vi skulle till Santa Monica Beach, Sean och Connor ville gärna följa med och vi var alla astaggade. Precis när vi skulle åka så kom Connor efter utan handuk och utan badbyxor och då frågade jag vad han hade tänkt hitta på på stranden i sina vanliga kläder. Han fattade inte riktigt vad jag menade och jag förklarade att vi hade tänkt ligga på starnden och sola, tjöta och äta glass. Det visade sig att både Connor och Sean hade missupfattat hela grejen och trodde att vi skulle åka till starnden fast inte ligga på starndel, eller något i den stilen. (Killar i ett nötskal) Så när vi väl kom dit så gick Connor och Sean till en bar och jag och Emelie la oss på stranden, perfekt! Någon timma senare kom dom gåendes till oss och satte sig på huk i den varma sanden, sen satt dom där en stund. Emelie kollade på mig efter ett tag och sa: Jag tror att dom vill åka hem nu. Så vi gick tillbaka till bilen och lämnade våra grejor, men oss girls hade ju redan bestämt att vi skulle gå och kolla på sandaler till Emelie innan vi åkte så vi lämnade killarna i bilen medans vi gick och shoppade, för dom ville självkart inte förlja med. Helt underbart med män...

I söndags låg jag vid poolen en stund och sen gick mitt hushåll på bio, vi såg American Reunion, väldigt rolig var den måste jag säga. Kvällen avslutades med ett besök i Yogurt Land :P

Då har vi kommit fram till höjdpunkten av detta inlägg samt mitt liv. Igår kom två goa göbbar från Slipknot till skolan. Corey Taylor och M. Shawn Crahan satt alltså i samma rum som mig :D Dom blev intervjuvade av en kille som jobbar med tidningen Revolver. Allt dom sa var jätteintressant och deras humor var grym som fan. Vi fick höra massa background storys om hur det hela började och hur de spelade in vissa låtar på ett mer eller minde stört sätt. Efter några timmar fick vi i publiken ställa frågor och jag frågade givetvis om dom kunde signera min kavaj precis som Mick gjorde när jag träffade hohom på NAMM (en annan bandmedlem) Corey kallade mig Wierdo och sen gick jag upp på scenen och fick två sketsnygga autografer :) Shawn tillade såklart lite poesi och skrev "Live your life" ovanför sitt namn.

Det är helt ofattbart för mig att jag nu har fått chansen att träffa 3 av 9 snubbar från mitt enda favvoband! Jag hade inte tanke på det när jag sökte till MI, även om jag inte blir värsta rockstjärnan eller asrik på grund av utbildningen så ledde det i alla fall till detta :) Jag är nöjd!

Nu blir det bildkalas!


Två nyheter i badgarderoben! Den blåa (jättemörkblå i verkligheten) är köpt på HM och den andra är köpt på Quicksilver (Roxy).


Påskmys :)




Slipknotmys :)


Fick en liten ask med jordgubbar av Kurt igår också


Nu har jag precis tränat som en galning så vad passar inte bättre än ett litet dopp i bubbelpoolen :P

Have a great DAY!

Kommentarer
Postat av: Mamsen

Jag vill osså vara med, varför åkte jag hem??!!!

2012-04-11 @ 19:20:15
Postat av: josse*

Ja, varför åkte du hem egentligen?

2012-04-12 @ 04:37:14
URL: http://jstillsjagdor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0